dag 1- om mig

jag heter isabel rebecka isabella mikkonen de farias . Jag föddes 1996 den 13 november Mina vänner är så otroliga , det finns så mycket jag gillar med dom, för dom är alla olika. Jag är ganska blyg i verkligheten, fast jag kan även va kaxig, det beror på vem det är. Sen har vi mina andra sidor: flummiga sidan, dum i huvudet - förkortat till blonda sidan, pms sidan, fokusera sidan. Jag har alltid haft lite svårt för att tycka att jag själv är fin, eller att älska mig själv , tills det kom en kille som på något ynka sätt lyckades få mig tänka positivt, tyvärr är han ute ur bilden just nu. Han lärde mig att jag måste älska mig själv, innan jag kan älska någon annan. Det måste jag säga är ett utav dom klokaste orden jag hört. I skolan har jag alltid haft det ganska enkelt, tills nu. Nu har jag det lite jobbigt och komma igång, förr var jag nästan på gränsen till pluggis. Jag kunde så mycket, nu känns det bara som att jag halkar efter, det var i 5an jag slutade lyssna på genomgångar, att träna på golsor, jobba på lektionerna osv. Där har jag ju resulatet idag, ligger ett par kapitel efter i matten, vette fan vad vi har i spanska. Men saken är att jag får allt tryckt i ansiktet nu. Ångrar nästan att det blivit som det blivit, samtidigt inte. Men jag försöker bli bättre i skolan.huvudsaken är att försöka min favorit mat är kallad tacos & min dryck Coca Cola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0