Dag 02 – Min första kärlek

Jag har haft många killar men jag har nog bara vart riktigt kör 2 gånger. Men Det var daniel wallen vi var tsm i 7 månader. Jag blir oftast ledsen när jag tänker på varför vi gjorde slut för det vet jag knappt varför . Vi gjorde allting tsm , han var den ända som jag kunde öppna mej för han var verkligen mitt allt på den tiden , Alla vänner backa för att jag var tsm med han folk omkring försökte sära på oss alltså folk som vi ubnte ens kände... men vi var ändå tsm . jag var så lycklig med honom det kanske låter töntigt men det är faktiskt sant han var alltid sej själv med vänner eller utan vänner , han hade allt ! . Hans fanns alltid seröst jag älskade honom så jävla mycket . Jag vill inte glömma honom för det fanns faktiskt en tid då bara han älskade mej för den jag var , och då bara han fanns för mej när jag mådde dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0